به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، اصغر کشوریان مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در چارچوب برنامههای نظارتی و بازدیدهای میدانی، با حضور در ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای کنگان و جم از روند فعالیتها و طرحهای جاری این حوزه بازدید کرد.
در جریان این بازدید که با همراهی سید امین عارفزاده معاون مهندسی و ساخت و مهندس، سعید شعبانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای کنگان و جم انجام شد، مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با حضور در اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان ضمن گفتگو با کارکنان و مسئولان این اداره، از نزدیک در جریان مسائل اداری و اجرایی قرار گرفت و برای تسریع در روند خدمترسانی به مردم و رفع موانع موجود دستورات لازم را صادر کرد.
کشوریان در ادامه این بازدیدها با حضور در اداره راه و شهرسازی شهرستان جم نیز با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه راه و شهرسازی این شهرستان قرار گرفت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در این دیدارها با تأکید بر اهمیت نظارت میدانی و ارتباط مستقیم با کارکنان، اظهار داشت: این بازدیدها در راستای ارتقای نظم سازمانی، بررسی روند خدمترسانی و تکریم هرچه بهتر اربابرجوع در ادارات راه و شهرسازی استان به صورت دورهای انجام میشود.
وی همچنین بر ضرورت تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی شهرستانها برای تحقق اهداف توسعهای تأکید کرد و از تلاشها و خدمات کارکنان ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای کنگان و جم قدردانی کرد.